Vyberte si kolekci

Vše

Ambasadors

Look

Top

Vše

Look + Top + Ambasadors

Ambasadors

Výběr od našich ambasadorek módy

Look

Výběr od předních návrhářů

Top

Výběr od TOP světových návrhářů

Vyberte si kolekci

Vše

Ambasadors

Look

Top

Vše

Look + Top + Ambasadors

Ambasadors

Výběr od našich ambasadorek módy

Look

Výběr od předních návrhářů

Top

Výběr od TOP světových návrhářů

Vítejte na ŠTENDEŘE! Přihlašte se nebo zaregistrujte.
Úvod O Štendeře Obvyklé otázky

Obvyklé otázky - FAQ

Co když nestíhám vrátit oblečení ve stanoveny čas?

  • V tomto případě je třeba co nejrychleji kontaktovat naši hotline (+420) 739 568 236. Určitě vymyslíme společně řešení tohoto problému.
  • V případě nekontaktování podpory se nevrácení oblečení ve stanoveném termínu na pobočku Zásilkovny řeší pomocí ŠTENDERA Obchodních podmínek.

Co mám dělat pokud mi oblečení nesedí?

  • Pokud se ale tak stane, prosíme o urychlené kontaktování naší hotline (+420) 739 568 236.
  • Společně uděláme vše pro to, aby Vaše událost proběhla perfektně. 
  • V Praze využijeme doručení náhradního kousku kurýrem na naše náklady nebo můžete navštívit naš showroom v Praze 6, Dejvicích a kousek vyměnit za jiný vhodný.

Co mám dělat pokud zásilka dorazila poškozená nebo nekompletní?

  • Tato situace by neměla nastat.
  • Pokud se ale tak stane, prosíme o urychlené kontaktování naší hotline (+420) 739 568 236.
  • Společně uděláme vše pro to, aby Vaše událost proběhla perfektně. 

Co mám dělat, když doručení zásilky vychází na víkend a pobočka Zásilkovny nemá otevřeno?

  • Nevadí, vaše objednávka bude doručena na vámi zvolenou pobočku Zásilkovny již v pátek před víkendem.
  • Nezapomeňte si ověřit otevírací dobu zvolené pobočky Zásilkovny.

Jak funguje funkce Štendr na webu STENDERA.CZ?

  • Štendr na webu Stendera.cz funguje stejně jako v reálném životě.
  • Na ŠTENDEŘE naleznete novou Vaší šatnu bez limitu. Ve Vaší virtuální šatně můžete mít až 10 volitelných štendrů.
  • Štendr slouží k uložení vybraných kousků podle různých kritérií. Například podle ročního období, typu Vaší události nebo třeba barvy. Každá šatna obsahuje dva základní štendry:
    • Vyzkoušené kousky - sem patří kousky, které Vám sedí a již jste měla šanci si je vyzkoušet. Například v našem Showroomu na Praze 6 v Dejvicích.
    • Zapůjčené kousky - všechny kousky, které jste si objednali v minulosti naleznete na tomto štendru.

Jak mám vrátit oblečení po použití zpět do ŠTENDERY?

  • Oblečení v žádném případě nečistěte.
  • Vložte ho jednoduše složené do ŠTENDERA tašky a zapněte všechny zipy.
  • Otevřete průhlednou kapsu uzavřenou suchým zipem na ŠTENDERA tašce a otočte doručovací listek na stranu, kde je preškrtnutý kód "Reklamační asistent".
  • Pečlivě uzavřete kapsu suchým zipem.
  • A na konec odevzdejte na nejbližší pobočku Zásilkovny. Idealní čas na vrácení je před termínem každodenního svozu. Termín svozu Vám rád sdělí personál pobočky Zásilkovny.

Jak naleznu nejbližší pobočku Zásilkovny?

Interaktivní seznam poboček Zásilkovny naleznate zde.

Jak se můžu spolehnout na hygienickou čistotu oblečení?

  • Na 100%. Pro čistění veškerého našeho oblečení spolupracujeme s ověřenou čistírnou Wehateironing v Praze, která je zárukou kvalitního a šetrného vyčistění. Po každém vyčistění je obleření podrobeno kontrole vyčištění nebo případného poškození oblečení pracovníky ŠTENDERY.

Jak zajistím, že zvolím správnou velikost kousku?

  • Všechny kousky, které naleznete v on-line půjčovně lifestyle oblečení ŠTENDERA jsou fyzicky přeměřené v úrovni prsou, pasu a boků. Většina kousků obsahuje i naměřenou délku. Rozměry jsou naměřené v klidovém stavu a u každého je uvedeno, zda je oblečení v naměřeném rozměru pevné nebo pružné. Tyto rozměry se při vložení do košíku vysvítí červeně, v případě, že Vaše uvedené míry v Profilu uživatele jsou menší o 2 a více centimetrů. Větší rozměry oblečení nebereme v úvahu, mnohdy záleží na celkovém střihu oblečení.
  • Dále vám můžeme doporučit návštěvu našeho Showroomu v Praze 6, Dejvicích. Zde si můžete vyzkoušet spostu kousků a ty které vám poadnou, můžete následně vložit do Moje šatna na štendr Vyzkoušené kousky, kde je budete mít kdykoliv k dispozici. Podle datumu Vaší akce snadno zjistíte, které jsou v požadovaném období k dispozici.
  • Možností je také osobní odběr, kde máte šanci šaty vyzkoušet.
  • V případě nejistoty, je nejlepší si oblečení zapujčit na 7 dnu a zvolit datum zapůjčky dostatečne s předstihem minimálně tří dnů před Vaší událostí. V případě problémů s velikostí Vám v tompto případě zašleme na naše náklady jiný kousek, který společně vybereme.  

Musím vrátit zásilku na stejnou pobočku Zásilkovnu?

Nemusíte, zásilku můžete vrátit na jakoukoliv pobočku Zásilkovny.